na rowerze


Ostatnie komentarze

Relacje » Pierwszy dzień jesieni, 23 września 2007



Trasa wiodła przez takie miejscowości ja: Kazimierz, Osłonino, Rzucewo, Błodzikowo, Pucka, Swarzewo, Władysławowo, Rozewie, Jastrzębia Góra, Dędki, Białogóra z ta tom do domu przez takie miejscowości jak Słuchowo, Prusewo, Brzyno, Nadole, Czymanowo, Opalino, Rybno, Zamostne, Bolszewo, Wejherowie zakończył nasza się wyprawa.


Dodane 24 września 2007, 07:37 przez marek_r

« poprzednie | pokaz ≡ | następne »Fotorelacja uczestnika marek_r

« poprzednie | pokaz ≡ | następne »Fotorelacja uczestnika Jaro


Jaro, 24 września 2007, 16:47
C.D.N Czas na rowerek :)
TW, 24 września 2007, 18:46
:)
Jaro, 24 września 2007, 20:35
Wycieczka bardzo udana 140 km z dojazdem .
Tylko troje nas bylo ale za to mozna bylo modyfikowac plan wycieczki do woli :) nie ma jak poplazowac na koniec sezonu .
Bylo wesolo i sympatycznie a jak pusto dookola az sie chcialo jezdzic i ta pogoda bajka :)
pozdrower ;)
Dla tych co zrezygnowali .
Mxer, 24 września 2007, 20:39
a gdzie ci turysci na plazy sie pochowali... chyba specjalnie do zdjecia :D
adder, 24 września 2007, 20:43
fotka 9871 to mistrzostwo świata!!
Jaro, 24 września 2007, 20:51
Zobaczymy co bedzie z autoryzacja tej fotki 9871 moze mi sie dostac ;) obiekt oporny .
Jaro, 24 września 2007, 20:53
PS. Tylko bez porad fachowcow na temat zdjec kazdy pstryka po swojemu i na co ma ochote ;)
Mxer, 24 września 2007, 20:57
:)
paff, 24 września 2007, 21:01
Fachowców nie ma ... wyjechali do Anglii.
Pracują na zmywaku i nie mają czasu oglądać fotek ;]
Jaro, 24 września 2007, 21:14
Tak trzymac nie ma jak pozytywne nastawienie do otaczajacego swiata i ludzi :) bikerzy powinni trzymac sie razem ;).
Peter162, 24 września 2007, 21:34
Cześć wszystkim ;] Jestem tutaj nowym użytkownikiem i mam nadzieję, że pozostanę aktywny :D Jazda na rowerze to najlepsza rczynność, jaką mogę wykonywać w wolnym czasie :] Swój pierwszy "oficjalny" rower dostałem przed wakacjami (na imieniny) i od tamtego czasu praktycznie nie zsiadam z siodełka (może ciut przesadziłem, ale uwielbiam jeździć na niekończących się trasach). W Gdańśku (gdzie mieszkam) nie za bardzo jest gdzie jeździć... :/ Ewentualnie od czasu do czasu na Westerplatte, ale powoli mi się to nudzi.. Oczywiście nie ma to jak piękny zachód słońca na Gdańskim molo! :]

Używam wspaniałego (moim zdaniem) MBK -a :] Kupiłem go w sklepie przy ulicy Do studzienki (polecam, rower jest jak marzenie, ale nie jestem koneserem, więc nie boerzcie moich ocen na serio). Zamówiłem polecane przez Sprzedawcę części, złożyli mi go w ciągu 5 dni. Zamontowali mi w większości firmowe części (Rama MBK, Kierownica, przerzutki Shimano 3x8). Dokupiłem parę akcesoriów (kiepskiej jakości, ale cóż.. Jak na pierwszy rower i tak nagiąłem nieźle moje fundusze ;]). W sumie wyszło 1400 zł.

I teraz mam pewien drobny problem... Nie wiem jak mam go konserwować... Nie chcę żeby mi zardzewiały części lub co chwila spadał łańcuch.. Czy ktoś z Was mógłby przedstawić mi krótki wykład na temat podstawowej konserwacji rowerów? :] Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich ludzi, którzy kochają rowery :D
Mxer, 24 września 2007, 21:39
proponuje zalozyc taki watek na forum w dziale testy i porady :)
Jaro, 24 września 2007, 22:33
No i dostalo mi sie za fotki :(
Mxer, 24 września 2007, 22:42
jak jest bardzo zla, to mow ktora usunac :)
Jaro, 24 września 2007, 22:56
Chcialem to zrobic ale stwierdzila ze to juz po fakcie , ach te kobiety . Kto je zrozumie ? Moim zdaniem fotki sa ok normalne .
Jaro, 24 września 2007, 23:03
Moze by tak w regulaminie wycieczek cos zapodac na temat zgody uczestnikow na prace fotoreporterow w czasie wycieczki i po klopocie ;)
Marta, 25 września 2007, 8:34
Jaro nie przejmuj się fotki bardzo ładne a modelka świetna :-) Podejrzewam nawet że jedna fotka wylądowała już u Addera na ścianie TAKIE zrobiła na nim wrażenie! :-)))
Phantom, 25 września 2007, 9:34
Według prawa, o oile dobrze pamiętam, na imprezach masowych zgoda uczestników na fotografowanie nie jest wymaga. :D
oli, 25 września 2007, 10:01
Rany istna afera zdjęciowa ;). Jaro zapytał jakie foty wrzucić, dostał informację zwrotną, wrzucił w relacje inne i oberwał.

Wyprawa świetna 150km z dojazdem, no i ten brak "stonki" :)
Phantom, 25 września 2007, 10:50
Ale i tak zdjęcie fajne :)
jj active, 25 września 2007, 10:56
..zgadzam się z niecierpliwą:)))
..modelka pierwsza klasa:DDDDD
..też sobie na ścianie powieszę:DDDDDD
..oczywiśćie 9871:DDDDD
..hihi:)))
oli, 25 września 2007, 11:08
:D to fakt fota fajna... też mi się podoba ;)
adder, 25 września 2007, 11:40
czyżbyśmy byli świadkami narodzin talentów? fotografa i fotomodelki :)
adder, 25 września 2007, 11:44
tylko jak będziecie już sławni, to pamiętajcie kto Was odkrył ;P
może menadżera potrzebujecie>
Jaro, 25 września 2007, 15:02
Dzieki za wsparcie jest troszke lepiej :) moze jakies inne chetne modelki na sesje ;) ale tylko prawdziwe bikierki :). Tylko z ta pogoda to chyba na razie koniec fotek na planie plazowym .
Marta, 25 września 2007, 16:22
No co ty Jaro słońce dziś pikne w sam raz na fotki plażowe
A ja w pracy do 20 buuuuuuu
jj active, 25 września 2007, 20:19
Plaża jesienią i zimą też ma swoje uroki ..nie można się ograniczać tylko do lata bo go niestety niewiele w naszej strefie klimatycznej:(
A jak ma się wdzięczny obiekt do fotografowania to on równie pięknie wygląda latem jak i zimą:DDD
Mxer, 25 września 2007, 20:46
a mnie tez w takiej sesji pofotografujecie ? :D

moze byc i zima :)
paff, 25 września 2007, 20:57
hehehehe
warunkiem uczestnictwa w sesji fotograficznej jest posiadanie sprawnego roweru :D
Jaro, 25 września 2007, 21:12
Nie tylko sprawny rower ale jeszcze trzeba na nim dojechac na plenerek czyli z 70 km :) .
Chyba jednak wole bardziej bikierki fotografowac niz bikierow ;) .
Mxer, 25 września 2007, 22:12
szczegolnie ze ja sie w obiektywie nie mieszcze :/ rozumiem :/ :D
Jaro, 25 września 2007, 22:26
Spoko nad tym to mozna popracowac czesciej na rowerek a nie w klawisze stukac ;).
Nie ma tlumaczenia ze rower zepsuty ;) .
Marta, 26 września 2007, 8:04
Mixer ja cię z przyjemnością ofocę ;-) Zgadzasz się na akty w zimowym plenerze? ;-)))
Marta, 26 września 2007, 8:05
Cholinder znowu pomyłka miało być Mxer :-)
Mxer, 26 września 2007, 8:58
W goracym jakuzi w towazystwie kilku pan ? ok :D
adder, 26 września 2007, 9:07
na taki jakuzzi'owi plener to ja też się piszę ;P
Mxer, 26 września 2007, 9:11
adder.. ale piszac w towazystwie kilku pan... miale na mysli plec piekna :D
paff, 26 września 2007, 9:13
hehehehehe
może jednak się dogadacie :D
adder, 26 września 2007, 9:14
zmieścimy się :P im ciaśniej tym lepiej ;P
Mxer, 26 września 2007, 9:34
ale stosunek plci pikenej do nas musi byc 3:1
adder, 26 września 2007, 10:14
przyznam się, że o "stosunku" to nawet nie śmiałem pomyśleć... ale skoro sam o tym wspominasz ;P
Jaro, 30 września 2007, 22:11
Dzieki Marek za fotki troszke to trwalo :)
Teraz widac ze tez bylem ;)
Pozdrower
Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Na piechotę


Ostatnie komentarze


Statystyki

W tej chwili online

  • + Gość (17)