Relacje » Wzdłuż morza z Górek Zachodnich do Sopotu, 1 lipca 2010

W upalne letnie popołudnie w 4 osobowym składzie ( Ja , Sławka , Gosia , Maciek ) ruszyliśmy z Targu Węglowego na ścieżkę rowerową , którą to dotarliśmy na Stogi. Następnie popedałowaliśmy asfaltem do Górek Zachodnich , gdzie wjechaliśmy na czerwony pieszy szlak Nadmorskich Fortyfikacji Gdańska. Od tego momentu przeważnie tylko piach , suchy piach i pchanie rowerów. Tylko Maciek w piachach czuł się jak ryba w wodzie.
Na plaży w Stogach krótki odpoczynek i dalej czerwonym szlakiem przez piach. Jak się później okazało szlak wyprowadził nas w maliny. Zamiast wyjechać w okolicach Wisłoujścia , wylądowaliśmy w Centrum Stogów. Nie pozostało nam nic innego tylko na prom Wisłoujściu popedałować ul. Sucharskiego. Cudem na niego zdążyliśmy , gdyż to był już ostatni. Promem w sielskiej atmosferze przeprawiliśmy się do Nowego Portu i przez Park Brzeźnieński ścieżką rowerową popedałowaliśmy do mola w Brzeźnie gdzie był odpoczynek a potem do Jelitkowa gdzie pożegnaliśmy Sławkę , a potem udaliśmy się do małej restauracyjki ( nazwy jej nie pamiętam ) . Podjeliśmy tu decyzję o zakończeniu wycieczki ze względu na późną porę. Po odpoczynku Gosię odprowadziliśmy do autobusu.
Ja z Maćkiem popedałowaliśmy przez Oliwę do Wrzeszcza , gdzie każdy rozjechał się w swoim kierunku. Na Chełmie byłem o 23 a licznik tego dnia pokazał 57 km
Podziękawania za fajne towarzystwo , wspaniałą atomosferę i dzielność płci pięknej świetnie radzącej sobie w piaszczystych odcinkach wycieczki.
Do zobaczenia na kolejnym wypadzie WOJT

Dodane 5 lipca 2010, 13:14 przez WOJT

Fotorelacja uczestnika WOJT

Gosia, 6 lipca 2010, 20:37
Dzięki za wycieczkę po pracy i super spędzony czas!
WOJT, 6 lipca 2010, 20:40
Ja równierz dziękuje za to że mogłem z wami spędzić to letnie popołudnie. Już zastanawiam się nad kolejnymi takimi wycieczkami po pracy. Jestem otwarty na wasze propozycje pozdrawiam