na rowerze


Ostatnie komentarze

Relacje » Spacer w kolorze bursztynu, 22 kwietnia 2007



No to nabierzaco, buty jeszcze mam na nogach :) a wiec do dziela.... relacja :

Spotkalismy sie o 13:00 na BP na Chelmie czyli tak jak byc powinno. Dotarla tam "Jadzka" i Martin. Senior Mizera sie nie wyrobil, Bolek tez nie dal rady. No nic, to ruszamy w trojke.

Z BP w kierunku otomin, tam pierwsza przerwa. Potem przez Sulmin w kierunku Łapina, tuz przed zjazdem do kladki dotarla do nas Jola, szacunek.. wjechala na sam gore i nawet zadyszki nie miala..... RESPECT :)

Potem przsekonstruowanym zielony do kolbud by tam wjechac na cel naszej wyprawy, a wiec powrot zoltym "bursztynowym". Na ktoryms rozjezdzie moja nawigacja zaszwankowala i ominelismy spory kawalek szlaku... niestety ten najciekawszy, czyli przeprawy przez strumyczek. No nic, trzeba bedzie powtorzyc wycieczke jeszcze raz :)

Podjechalismy pod koplanie bursztynu, a wlasciwie tego co po niej zostalo. Ktory to juz raz w tym roku ? .. 3.... 4.. ? sam nie wiem.

Zoltym do czarnego, czarny nad jeziorko Otomin i zas na chelm. Tutaj sie pozegnalismy o godzinie 17:40

Dziekuje wszystkim ktorzy sie stawili za mile spedzona niedziele. :)

Fotki by Nikon Coolpix

Oryginaly w pelnym rozmiarze znajdziece na ftpie.


Dodane 22 kwietnia 2007, 09:18 przez Mxer

« poprzednie | pokaz ≡ | następne »Fotorelacja uczestnika Mxer


wshk, 22 kwietnia 2007, 21:11
Fotki by malpa Cikon Coolpix 4200:P

Tak btw to to pierwsza relacja po drobnym updejcie:]
Janusz, 22 kwietnia 2007, 23:28
:)
Aby dodać komentarz musisz się zalogować

Na piechotę


Ostatnie komentarze


Statystyki

W tej chwili online

  • + Go¶ć (102)